tirsdag, august 08, 2006

Nytt håp

De siste dagene har jeg sendt inn søknad til litt forskjellige AIN stillinger. En av dem gikk til CPE recruitment. Dette er vel det man kaller et vikarbyrå. Uansett, jeg fikk telefon fra dem idag, og vi snakket litt og fant ut at jeg skal på intervju på torsdag klokken 12.00. Så idag har jeg opprettet bank-konto, meldt meg på HLR-kurs som jeg skal på på fredag og søkt på Tax File Number. Dersom alt går bra kan jeg starte å jobbe nesten med en gang, og jeg kan ettersom jeg forsto jobbe hvor mye jeg vil. Jeg vil selvfølgelig jobbe en god del siden Knut og jeg har planlagt en ganske solid ferie på vår retur til Norge.

Så, som dere forstår håper jeg inderlig at jobbknipa mi har løst seg!!! Det eneste jeg også må gjøre er å få tak i to referansepersoner, så jeg skal avlegge Kelvin Grove et besøk i morgen og banke på et par dører. Jeg håper virkelig alt går i orden nå altså!!!:) Endelig svar får jeg på torsdag!

Jeg nevnte jo i tidligere innlegg at jeg har vært i kontakt med Royal Brisbane Hospital, men jeg er litt utålmodig av meg så jeg søkte litt videre mens jeg venter på deres svar. Det som er greit med å jobbe for et vikarbyrå er at man velger når man vil jobbe (dersom jeg har forstått alt riktig), og de betaler som regel litt bedre.

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye her nede. Knut og jeg var og så "You, me and Dupree" på kino med Kjerstin og Rune på søndagskvelden, var grei den syntes jeg:)

Det var vel egentlig det jeg hadde. Ha en fin dag:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann Randi, der fant jeg også den nye siden din. Kjekt å lese hvordan du har det i Brisbane. Lykke til på torsdag, det ordner seg sikkert til slutt. Håper du får noen gode tips ifra Elisabeth.