mandag, august 14, 2006

Hverdagsliv

Så har hverdagen satt inn og det er jobbing på gang. Jeg hadde sagt til CPE recruitment at jeg kunne begynne å ta vakter fra lørdags ettermiddag, så da var det bare å vente på første telefon. Den kom klokken 6.00 om morgenen, søndags morgen; "kan du ta en 4-timers vakt på Brisbane Private klokken 7.00?". Så var det bare å få på seg klærne å komme seg avgårde. Som AIN består jobben min for det meste av to ting; hjelpe folk i stell og re senger. Greit nok det. Etter vakten gikk jeg innom bakeriet og kjøpte frokost til Knut og meg, og avisen til Knut. Resten av dagen gikk med til å slappe av og se på TV, vi fikk også sett de to siste episodene av Grey's anatomy sesong 1. På søndagskvelden ringte telefonen igjen; "kan du ta en vakt ute i The Gap imorgen? 6.30-14.30?" Selvsagt sa jeg ja, og det betydde at Knut og jeg måtte ut på kjøretur slik at jeg slapp å rote med veien klokken 6 om morgenen, det gikk ganske greit å finne plassen:) Jeg får vel venne meg til at telefonen vekker meg klokken halv 6-6 om morgenen.

Ellers så kan jeg jo fortelle at på fredag som var hadde Norsk Celebrity Look-alike party på Jorge on George street. Var morsomt det! Lørdag gikk med til soling på beachen og bobling i boblebadet, og på kvelden var Reidun og Pål på besøk og vi slappet av og så film.

Det var vel det for denne gang. Ble litt referataktig, men det får så være;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så¨flott at du har fått deg jobb..Erik og jeg har hatt en flott helg på østlandet. Vi har vært oppe i Rondane på fjelltur og også sett Peer Gynt spelet ute på lørdagskvelden. En utrolig flott opplevelse.Vi var heldige med været :) Hils Knut

Anonym sa...

Kjempe flott at du har fått deg jobb! Selv om jeg forstår at det kan være litt tungt å bli vekket av telefon nesten hver dag kl 6... Her vekkes vi av Brage en plass mellom 6 og 7... :o)

Vi fikk forresten dagmamma til Brage i går! Jippi!

Lykke til med jobbingen og solingen! ;o)