lørdag, april 11, 2009

Påsken så langt

Da er det jammen meg helg igjen. 

Siden sist har vi vært hos søskenbarnet mitt i Tysvær og grillet sammen med andre søskenbarn og faster og onkel. Veldig koselig, bare bittelitt kaldt;)

Ellers har det vært litt jobbing, familiemiddag på gården, kafetur med Linn og Magnus, og så har jeg fått vært en del med Gøril og Anita som er hjemme på påskeferie. De kommer også på besøk ikveld så det blir koselig. Elisabeth var også en snartur hjemme plutselig så jeg fikk sett henne også. Må si det er gøy når folk kommer hjemom, håper alle snart finner ut at de savner Sandnes og vil flytte hjem;)

Nå skal vi snart opp i andre etasje og få pskemiddag, lammelår, blir sikkert meget godt!

Ble egentlig bare en liten oppsumering dette. Jeg håper på å få lagt inn bilder av noe morsomt snart:)

1 kommentar:

Knut sa...

Har jo våre enn greie påske :) Neste år ska me satsa på mindre jobb, mærr ti me kverandre og till å me kanskje enn ferie? :)

Kjekt at du holde oppdateringane velige!