fredag, april 03, 2009

Påske og vårvær

Denne uken har vært ganske herlig egentlig. Kom hjem fra helgetur mandag kveld og da bare det rett på nattevakt. Hadde totalt 2 netter og så har jeg hatt fri og har fri helt til aftenvakt mandag. Deilig! Nå er det jo påske og folk begynner å komme hjemover og det er veldig morro:) Satser på at den neste uka kommer til å bestå av jobb og masse sosialisering! Søndag skal vi opp til søskenbarnet mitt på Tysvær på påsketreff hvor vi griller og koser oss, det har blitt en tradisjon hvor de som kan reise opp reiser opp. 

Ellers hadde vi masse familie her på reker igår, det var både koselig og smakfullt! Reker er veldig godt må jeg si!

En annen ting jeg liker er at det begynner å bli vår ute, solen skinner og man kan gå med vårjakke, fantastisk!!!:)

På husfronten: Vi nærmer oss stadig, nå er en del tilbud hentet inn, kontrakten er mottatt og gjennomlest og vi har fått råd av en som Knut kjenner, så nå er vel neste skritt å avtale møte og signere kontrakt. Jeg må innrømme at jeg er klar som bare det for å signere og komme igang!!! Vet jo at det tar nok fort 3-4 måneder før vi kan begynne å bygge, men da er i hvert fall prossessen igang:)

Ha en fin påske alle sammen:)

God tur over vannet Monica, kos deg masse!!:)

1 kommentar:

Monica sa...

Så deilig å hørra at d bjunne å bli vår der hjemma,kjempegodt! Glede meg t å komma hjem enn tur om 3 uker:-) Her har me våre ute å sitt mye idag,har våre herli vær her åg,kose meg masse!Ha enn flotte påske me alle jentene som komme hjem.Ses snart honey:-)