mandag, april 13, 2009

Venner og vennskap

Jeg fikk så lyst til å lage et innlegg om vennskap. Har egentlig veldig mye jeg vil si men klarer ikke ordlegge meg på en god måte ser jeg, dersom jeg prøve å skrive noe og leser det etterpå ser det helt cheesy ut. Men dette innlegget går ut til alle "jentene mine" og kompisene mine, er utrolig morro å få tilbringe tid med dere! Glad i dere:)

Syns denne sangen sa det litt bra....

VENNER (Halvdan Sivertsen)

Å bare vær i lag igjen
E vi som før, kor ska vi hen?
Vi tar en skål førr det som va
Førr gammel tru, førr alt vi sa.
Førr alt vi e uenig om
Førr lys og luft tell mørke rom
Der vi kan se vårt eget svik
Vi e forskjellig, vi e lik
Og vet at

Hver gang vi møtes, har vi det bra
Vi e venna førr livet
Sånne e gode å ha

Her mase ingen om suksess
Hvis du e trist så e du det
Og kommer tåran la dem renn
Tell du ser lys og land igjen

Hver gang vi møtes, har vi det bra
Ve e venna førr livet
Sånne e gode å ha

Om vi e lat, om vi e lei
Og sku sagt ja der vi sa nei
Om vi e sur, om vi e sær
Blir det førr tøft, så e vi der

Så finn et krus og slå dæ ned
Her kan du være den du e
Her finnes trøst, her finnes tru
Vi lev i samme drøm som du

Hver gang vi møtes, har vi det bra
Vi e venna førr livet
Sånne e gode å ha






Dette var bildene jeg fant i farten, har ikke så mange bilder på denne pc'en, men her er ihvert fall noen av dere:)

2 kommentarer:

Anita sa...

Heisann snuppa!
Det va et fint innlegg. Kjempefin sangtekst den der, det synes eg åg. Var kjempekjekt å få tilbringe tid med deg i påsken, glede meg t neste gang eg komme hjem alt. Og du e selvfølgelig alltid velkommen til Trondheim.
Glad i deg :)
Klem fra Anita

Unknown sa...

Det va "sangen" på valdres åg :) Føle meg priviligerte som får ver på ett av bildene! :)