onsdag, mars 25, 2009

Snart helg:)

Nå står middagen og putrer, idag blir det laks og poteter, og Knut kommer vel kanskje hjem fra jobb før 22.00 idag;) I dag har jeg hatt en herlig fridag ettersom jeg tok en ekstra nattevakt natt til tirsdag. Har egentlig ikke gjort så mye fornuftig men det gjør ingenting. Tenker vi skal på¨spinning halv 6 ikveld, må få Knut i form til han skal sykle Nordsjørittet:)

Imorgen skal vi ta nattoget til Oslo og videre til Lillehammer for å besøke Lars og Siri, så det blir koselig:) Knut er veldig keen på å gå på ski, men siden jeg tydeligvis ikke har noen skigener i kroppen er jeg litt lunken til den ideen, jeg sier jeg kan bake boller til de kommer tilbake igjen:) Søndag kveld skal vi ned til Reinsvoll for å tilbringe kvelden der med Åshild og Morten før vi tar toget hjem igjen på mandagsmorgen. Tror det blir en veldig kjekk helg:)

På husfronten: jeg venter på et par tilbud på grunnmur, eller så skjer det ikke så mye der helt enda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes jo ut som enn deilige fridag då!Så flinke du e som lage sånne sjikkelige husmorsmiddaga;-)Eg derimot hadde take-away tex-mex burger idag,hehe.....jaja! Dåkk må ha god tur østøve imårå,kos dåkk masse i helgå:-)

Randee sa...

Hehe, det e LANGT ifra kver dag me har orntli middag!! Derfor e det viktig å få det fram den eine dagen me har det;) Tex mex burger hørtes jo godt ut:)

Katrine sa...

Så kjekt at du har begynt med oppdateringer igjen Randi! Og kjempe kjekt at det endelig er litt fart i byggeplanene!