onsdag, mars 11, 2009

Ventetid..

Jeg er vel kanskje ikke kjent for å ha god tålmodighet, men det må jeg nok lære meg i disse tider. Dager og uker går før noe nytt skjer på husfronten. Nå må jeg vente helt til tirsdag, da skal vi møte både banken og Øster Hus igjen. Men så har jeg også på følelsen at det blir den helt avgjørende dagen, kanskje det blir kontraktskriving:) Men etter det må jeg jo vente igjen, da skal kommunen ha sine papirer og ruge på dem i eks antall måneder før de vil gi dem tilbake, forhåpentligvis med en godkjennende underskrift. Så jeg må nok lære meg å vente! Det er litt vanskelig for en jente som egentlig ville begynt i går. Når det er sagt er det visst tusen millioner ting å ordne mens vi venter så tiden skal nok gå. 

Men, mens vi venter må vi jo også finne på gøye ting! Så på fredag skal jeg ut med noen jenter fra jobb, og på lørdag er det bursdagsfeiring for Tor Egil og Kathrine så det blir koselig:) Da får vi jo lekt med lille Brage og Trym og det er alltid morsomt. 

Ikveld skal jeg på kveldsvakt, noe som har gjort at jeg har sovet lenge og nå sitter her å suller. Burde vel vært på trening, men er utrolig lat på den fronten for tiden. Må skjerpe meg der!

Jaja, ha en fin dag folkens!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
kjempe spennande me hus! ka tid ska d horra t aa bli fardigt hvis dokke bjynne ganske kjapt?

Randee sa...

Hei Cecilie! Lenge si, hb det står bra t? Eg hb at me har flytta inn t neste sommer, for det går et par måneder me t å søka om byggetillatelse og sånn nå... :)

Anonym sa...

Du må gi meg enn lyd når dåkk har hatt møtene på tirsdag,e kjempespente eg åg;-) Dåkk bjunne jo å nærma dåkk någe vertfall! Hb dåkk får klarsignal,ska kryssa fingrane for d! hb du kose deg ute me jentene i kveld:-)
Goe klem

Anonym sa...

D e bare å smøra seg me tolmodighet ja :) Du kan jo nyda den tiå du bruge t å venta, for du komme t å savnan når du må bruga all tiå på å ordna å styra :)

Kjekt å lesa!

Anonym sa...

Hei, jada alt staar bra t her. E klar t a ver fardige me skolen a flytta t norge na.
Spennandes me bygging av hus a greier da......du faar holla meg oppdatert pa koss d gaar og om dokke faar tillatelse og ting og tang. lykke t =)