søndag, mars 08, 2009

Hustegninger





Her er hustegningene:) (rettighetene tilhører ØsterHus)

9 kommentarer:

Randee sa...

Dere kan trykke på bildene så blir de større, så er det lettere å lese planløsningen:)

Anonym sa...

Wowow! Sykt pimp hus! Kati bler det innflyttningsfest?

Randee sa...

Eg satse på å ver inne t neste sommer.. men tror egentlig ikkje på någe før eg får se det;)

Anonym sa...

Sykt kult! Kjenne at vår 56kvm leilighet plutselig kjentes litt liden ;) Bler konge å se når d e ferdig bygd åg!!

Kjekt at du blogge!

Anonym sa...

Oi så tøft:-)Huset ser jo kjempestilig ut då!! Såg for meg någe heilt aent når du sa at d blei så enkelt;-)Dette blir spennane!!!! Kjempegøy å få se!

Anonym sa...

Veldig stilig Randi. Kor stor tomt har dokke? Eg ser for meg syge hagefesta, kor me sleppe å gå hjem fordi du har så mange soverom. :-)

Randee sa...

Hei S'en:) tomtå e ca 700kvm. Knut har allerede begynt å planlegga hagefest, og du ska gjerna få sova øve;)

Unknown sa...

Ser kjekt ut Randi! Litt misunt på deg som får bygga hus, velga alt sjøl. Eg måtte ta det som fylgte resten av gården her.(Men eg skal egentlig ikkje klaga, det fungere stortsett bra) Blir spenande å følge utviklingen, men litt tolmodighet gjør deg jo ;-)
Beate

Elisabeth Andersen sa...

Hei Randi!
Flott hus dere har funnet dere! Kjempespennende med husbygging! Vi er selv i full sving med bygging her oppe i havgapet:) Ellers må jeg jo si at du var fantastisk i Nostalgia! Kjekt med blogg, håper det kommer nytt innlegg snart ;) Ha det fint så lenge! Elisabeth