torsdag, mars 05, 2009

Spennende tider!

Nå er det jo utrolig lenge siden jeg har oppdatert denne siden. Sist var jeg nede i fantastiske Australia og gjorde meg klar for hjemreise. Må innrømme at selv om det nærmer seg to år siden vi kom hjem har jeg fortsatt dager hvor jeg lengter ned igjen til The sunshine state! Savner varmen, restaurantene, stranden, queen street og alt egentlig,... eller kanskje ikke maurene i leiligheten;)

Hva har så skjedd siden vi kom hjem? Livet går sin vandte gang med jobb og litt trening. Blir litt mindre henging med veninner siden jeg nesten er "alene hjemme" i byen. Gleder meg til folk kommer hjem igjen! Får tatt noen kaffekopper og kanelsnurrer med Stine innimellom og det er jo utrolig koselig:) 

Grunnen til at jeg begynner på denne bloggen igjen etter over halv annet års "taushet" er den spennende tiden vi er inne i. Så jeg tenkte jeg kunne blogge litt igjen kanskje mest for min egen del, og for andre som finner det interresant. Vi har nemlig vært så utrolig heldig at min far har skaffet oss tomt oppe på herlige Austrått, en gave vi er ufattelig, ufattelig takknemlige for!!:) Så nå har vi fått tegnet et hus, og går med tanker om å signere kontrakt med et husbyggerfirma! Så jeg håper at jeg skal får scannet inn skissene av huset og legge de ut her, og at på jeg på sikt forhåpentligvis kan legge ut bilder av et hus som er på vei opp, fingers crossed!:) Så dersom du er interresert i å se om vi får realisert byggedrømmen, og kanskje få litt oppdatring på hva jeg og Knut finner på kan du jo kikke innom her med jevne mellomrom:)

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Konge at du blogge! Eg ska prøva å ta me meg trenden t daimgjengen.com eg.

Glede meg t å se bilde av husplananne å sånn!!

Anonym sa...

Eg syns d e kjempegøy at du e i gang ijen her inne:-)Glede meg sjikkeli t å se tegningane!Litt kjipt å sitta her borte når d bjunne å skje sånne spennane ting hjemma,men eg e klar for å komma hjem på dugnadsarbeid:) Store klem t deg

Anonym sa...

Hei Randi

Kjekt å lesa innlegg. Glede meg masse te å se tegninger av huset (og andre bilder, e alltid kjekt)

Glede meg te dokker komme på besøk.

Klem siri

Anonym sa...

Det blir kjempe spennende med husbyggingen deres! Lykke til!!!

Randee sa...

Hei:) så kjekt å få kommentarer!!!

Monica:hehe, dugnadsarbeid tas imot me stor takk når tiå komme!;)

Siri: Me glede oss t østlandstur ja, blir koselig! Ska nok få lagt inn bilder av andre ting og dersom det skolle ver noe kjekt som skjer:)

Magnus: Ja du må få litt liv i Daimgjengen, e jo heilt stille der for tiå! Hb det går bra i Oslo!

Kathrine: Ja eg e kjempespent sjøl!! Satse på at dåkk og kan få ei tomt dåkk kan bygga på snart.

Bee-dicte sa...

Så spennende, gratulerer med tomt!

Anonym sa...

Hurra for bloggen! Glede meg te østlandsbesøket dokkas + å se hustegningane.