fredag, mars 20, 2009

Jobbehelg...

Nå er det helg og sola skinner ute:) Jeg skal snart ned å møte Knut på ingvars for å spise, frokost for meg og lunsj for han. Etterpå må jeg gå meg en tur i finværet. Eneste dumme er at jeg har nattevaktshelg og nå skal jobbe 4 netter på rad. Imorgen får jeg ikke sove så veldig lenge for da skal vi i bursdagsselskap til Ingeborg kl 14, og så skal jeg til Silje og spise boller og treffe Aina som har tatt seg en svipptur hjem fra de sørlige breddegrader, så det blir koselig:) 

Ellers kommer nok helgen til å gå mye i jobbing og soving! Hehe. 

Når det gjelder hus har vi hatt møte med Øster Hus og bank, så vi har noen detaljer og få på plas før vi evt signerer avtale med Øster Hus, blandt annet må vi får inn pris på grunnmur. Dersom noen vet om noen rimelige og gode forskalingssnekkere er det bare å gi oss et hint:)

Og så må jeg ikke glemme: Gratulerer så mye med dagen Monica!!!!!:) Håper du får en knall dag og en fantastisk helg:) Var veldig koselig å snakke med deg på telefon igår!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for d vennen:-)Eg har hatt ei knellkjekke helg me besøk! Hb nattevaktene dine har våre greie å at du koste deg me jentene på lørdag!Ha ei goe vakt ikveld åg:-)glae i deg