søndag, juni 14, 2009

Jobb, jobb

Siste uken har egentlig gått i jobbing hver dag inkludert denne helgen. Så har egentlig ikke gjort så mye annet. Var på kafe en tur på mandag med noen kolleger så det var koselig:)

Det eneste som har skjedd denne uken er at jeg har fått 75% fast stilling på avdelingen min, så det er jo deilig å være litt nærmere full stilling i forhold til 50%. Må si jeg slappet litt mer av med tanke på huslån når jeg fikk den beskjeden:) Skal gå i 100% til august så bytter jeg ned, men hun som fikk 100% fast går ut i permisjon i oktober så da er det sjans for å hoppe opp igjen:)

Hus: Vi har fått beskjed om at søknaden er sendt, litt usikker på om det er en rammesøknad eller søknaden om byggetillatelse, men noe er i hvert fall sendt:)

Må jo også skrøyte av Knut som fullførte Nordsjørittet igår, så flink:)

Ingen kommentarer: