torsdag, juni 25, 2009

Herlige dager

Guri hvor kjekt det er å ha ferie i disse dager! Det er strålende sol ute:)

Hva har skjedd siden mandag? Tirsdag møtte jeg Helene igjen som har returnert fedrelandet, veldig kjekt å treffe deg igjen! Vi ruslet en tur rundt Stokkavannet på dagen. På kvelden var det duket for St Hans bål og grilling på gården sammen med familie, koselig:) Etter bålet var ferdig på gården tok Knut og meg turen ut til Hellestø hvor det også ble brent bål, i gode venners lag, også dette var veldig kjekt:) Noen av guttene dristet seg til og med på å gå på glødende kull. 

Igår var jeg med Ståle og gikk til Bynuten, en fin tur når en ser bort ifra den irriterende fluesvermen på 100 fluer jeg hadde rundt meg store deler av turen. Utrolig hvordan de klarer å sikte seg inn på ørene altså! Men veldig fin utsikt på toppen! Jeg har aldri vært der før, så var nok på tide:) 

Nå skal vi snart inn til Stavanger og melde oss inn i turistforeningen og høre om de har en fin turrute for oss når vi skal på fjelltur neste uke. Vi satser på å reise avgårde på mandag, og være vekke i 4 dager. Dersom noen vil bli med er dere hjertelig velkomne:)

Bålet på Hellestø...

Litt av gjengen på Hellestø:)

Jeg er på Sandnes sitt tak, Bynuten:)

Utsikt fra Bynuten...

Ingen kommentarer: