fredag, juni 05, 2009

Litt kortere langhelg

Så ble det ikke så lang langhelg for jeg endte opp med å gå på jobb igår også. Men idag har jeg fri, og hele helgen:)

Igår var jeg og Guro som jeg jobber med nede på Kilden og kikket rundt for å fordrive tiden da vi skulle på personlamøte igjen kl 18 og vi ikke ville kjøre hjem og så tilbake til SUS igjen. Så vi sullet rundt inne på senteret bare for å kikke, men tror dere ikke at jeg endelig fant en kjole til de to bryllupene vi skal i? Jo, det gjorde jeg. Jeg fant en fin fotsid kjole på Lene V. Det ble egentlig et hastekjøp og en beslutning tatt på 1 minutt, men jeg har prøvd den på igjen her hjemme og både Knut og meg synes den er veldig fin:) Så var det i boks:)

Idag har jeg vært på EU kontroll med bilen, den gikk glatt gjennom, bare noen lyspærer jeg må skifte. Etterpå har jeg vært og hjulpet bittelitt på gården da de la i siloen der. Knut ville også gjøre noe, og siden han er allergisk mot gress fikk han bytte dekk på bilen min;)

Hva vi skal gjøre resten av dagen er noe usikkert, men jeg skal opp til Austrått å prøve å få underskifter på nabovarslene som endelig har kommet. Trenger underskrift av to naboer. Så håper på å få de slik at vi kan levere papirene tilbake til Øster Hus på mandag:))

Ingen kommentarer: