tirsdag, juni 23, 2009

Oslohelg:)

Etter å ha planlagt utdrikningslaget til Monica sammen med Anita i noe som må ha vært et halvt år hadde vi gjennomføringen av det i helgen. Vi ankom begge Oslo på fredagsmorgen og brukte resten av dagen på klargjøring av antrekk til Monica, matlaging etc. Mye av det ble gjort sammen med Linn som vi sov hos hele helgen:) Lørdagen gikk slag i slag fra vi ringte på døren til Monica kl 08 til sent på natten, en morro dag:) Vi var ute på Elveli hestesportsenter og der fikk vi ri på hest, skyte med rifle, stable høyballer (på tid) og vi suste over ei elv på line, gøy:) Så var vi innom et magedansstudio hvor vi fikk en times opplæring i magedans, tror de fleste synes at bevegelsene var greie når vi fikk gjøre dem en og en og sakte, men når man satte dem sammen og tempoet gikk opp var det ikke like enkelt! Etterpå gikk vi tilbake til Linn hvor vi spiste og hadde festen:)

Søndag måtte litt rydding til, men jeg fikk også møtt Marianne T. og jeg var ute å spiste middag med Monica, Anita og Ingborg på Egon. Mandag spiste jeg lunsj med Karin på Aker brygge og møtte Anna etterpå, før jeg satte meg på toget hjem kl 15.07. Alt i alt en knall helg i Oslo, var jo en bonus at det var strålende vær søndag og mandag. 

Nå sitter jeg bare å slapper av i sofaen, har 4 uker ferie foran meg, så det skal bli deilig:)

Vi fikk kjøkkentegningene på torsdag, må si jeg er meget fornøyd. Vi er litt i tvil om vi vil ha det hvitt eller svart, eller en blanding. Svart ser finest ut på tegningene, men fargen på pc-skjermen lyver jo. Legger ut to bilder av kjøkkenet i svart så kan dere se hva dere synes:)

1 kommentar:

Monica sa...

Eg kan leva lenge på denne helgå her eg,storkoste meg!!!Kunne ishe fått et bedre utdrikningslag;-) Kunne godt tenkt meg ferie eg åg nå...e jo supert vær ute!Du får nyta d;-) Kjøkkenet ser jo kjempestilig ut,d må jo bli veldig bra!
Store klem