mandag, oktober 16, 2006

Ny uke...

Så var helgen over atter en gang og jobbuka har akkurat begynt:) Idag har jeg hatt en vakt som var ifra 6.30-13.30, greit nok det.

Hva har skjedd siden sist da? Sist uke gikk med til jobbing og avslapping. På fredag tok Knut og jeg turen på kino sammen med Marianne, Thomas, Chris og Martin. Me såg The Departed, ganske kule egentlig!! Så den anbefaler jeg:) På lørdag solte jeg meg litt ved bassenget før jeg gikk til byen for å ordne noen ærender. Jeg fikk fremkalt noen bilder, inkludert 3 bilder av Knut og meg som jeg forstørret litt og har hengt opp på veggen her i leiligheten. Planen er å lage album, jeg vil egentlig lage en for året som jeg hadde i Bergen, og så vil jeg begynne på en fra dette året i Australia, men det koster litt penger så vi får gjøre små skritt om gangen:)

Jeg skulle også kjøpe sko til Knut, noen Adidas sko han har hatt lyst på lenge, men de skoene er visst utsolgt i hele Queensland. Siden vi skulle på Cave/flintstone-party på kvelden gikk jeg en stund rundt for å prøve å finne et kult stoff slik at jeg kunne lage kostyme til Knut og meg, men jeg fant ingenting. Så vi var ikke så fint utkledd som alle andre, men det er jo snart Halloween-party så vi får satse litt mer da!

På kvelden var det som sagt duket for fest og den ble holdt hos Heidi og dem. Kul kveld som endte opp på Down under bar.

James skal flytte til Brisbane, så han kom til oss på lørdag og skal bo her en uke til han kan flytte inn i leiligheten sin på Kangaroo Point.

Ellers er det 4 uker til med jobbing, 5 uker til vi drar til Fiji idag. Må si jeg gleder meg litt ja:) TRor ikke vi skal booke noe før vi drar, vi ser hva som dukker opp på flyplassen når vi lander. Så kommer bror min ned fredag i neste uke, så det blir nok litt småturer rundt til forskjellige plasser inkludert Byron Bay, Surfers, Australia Zoo etc, så det blir morro å gjøre det før vi reiser herifra. Det burde være skikkelig godt og varmt i Byron da:)

Hm, har vel ikke så mye annet å fortelle da. Det begynner å bli godt å varmt i solen, bassenget begynner å få en deilig temperatur og brunfargen er ikke så aller verst:) Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: