tirsdag, oktober 03, 2006

Nok en uke:)

Når jeg ser tilbake ser jeg at jeg oppdaterer denne siden med sånn ca 1 ukes mellomrom.

Sist uke var det mid-semester break for Knut. Første året vi var her nede dro vi jo på langtur opp til Cairns og ut til Whitsundays og sånn i den ferien. Dette året har vi litt mindre penger så vi var for det meste hjemme i Brisbane. Vi var en liten tur ute på DFO slik at Knut fikk handlet seg litt klær. jeg har fortalt om DFO før tror je, men det er i hvert fall et stort kjøpesenter ute ved flyplassen og det er billigere å handle der en i Queen Street mall.

Marianne, Thomas, Kerstin, Rune, Knut og jeg hadde snakket mye om å dra vekk, kanskje bare på en dagstur eller kanskje med overnatting en natt. Etter mye frem og tilbake pga av værvarslene reiste Kerstin, Rune, Knut og meg oppover kysten på lørdag. Vi dro opp til en nationalpark som ligger oppe ved en liten by som heter Montville. Her gikk vi inn til en liten foss som detter ned i en kulp. Her hang vi et par timer og solte oss. Etterpå dro vi ned til Montville og spiste. Knut hadde nå fått tak i James som bor i Buderim som ikke lå så langt unna. James foreslo at vi kunne komme å sove over hos dem (han bor hjemme), og dette syntes vi var et godt tilbud. De bor i et stort, fint hus med fantastisk utsikt over Mooloolaba. Gaten han bor i er avstengt med en port som blir stengt klokken 12 om kvelden.

På søndag slo vi i hjel et par timer på stranden i Mooloolaba før vi satte nesen mot Brisbane igjen. Det er deilig å komme seg vekk fra byen av og til!:) Og så er det jo gøy at brunfargen begynner å bli ok etterhvert;)

Eller så kan jeg jo fortelle at vi hadde Thomas, Mariann, Rune og Kerstin på hjemmelaget pizza en av kveldene, og en av kveldene hadde jeg noen av jentene her nede på ost, kjeks og vinkveld. Begge deler var koselig:)

Det var vel egentlig det vi gjorde sist uke. Jeg jobbet litt også. Og denne uken var det tilbake til hverdagen. Uken startet hardt i går med dobbelvakt, og jeg jobbet fra 6.30-22.00, men det er jo gode penger. Idag har jeg bare hatt en fire timers vakt, men det kan være de ringer og spør om jeg kan jobbe en vakt til.Dersom det ikke blir jobbing drar jeg sikkert over til Southbank og ser StepUp med Kerstin og Sofia:)

Håper alle har det bra:)
(Bilder kommer når jeg får tilgang til Knut sin PC)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jada, det va enn fine ferie :) Du har vel någen bilde på ditt kamera og som du kan legga ud?

Randee sa...

Nei, me tok bare bilde med ditt kamera... Eller, eg har bilde av når me blokkerte dataen din med Kellogs esker, kanskje eg kan legga ut det;)