onsdag, oktober 25, 2006

Hva har skjedd siden sist? Egentlig ikke så veldig mye, men jeg tenkte jeg kunne oppdatere allikevel.

Knut og jeg har vært på kino og sett Children of men, grei nok film, men jeg likte ikke slutten! Vi har også vært og klatret, noe vi har snakket om lenge. Det er skikkelig morro egentlig, synd det koster så mye.

Ellers så var Kerstin så snill og invitere meg med på et moteshow på Jorge. Hun har designet forskjellige "flyers" (er det det de heter?) for Jorge så hun vet hva som skjer der. Moteshowet var for en liten butikk i Adelaide Street som designer bikinier akkurat slik som du vil ha dem, du velger stoff, fasong og tilbehør (perler, skjell etc) selv. Det var mange fine bikinier og jeg må innrømme at konseptet er ganske kult! Var en koselig kveld:)

Egentlig så har det ikke skjedd så mye siden sist for alle andre er opptatt med skoleinnleveringer, og snart eksamener. Må si jeg er glad det er en stund til jeg skal skrive oppgave igjen ja!!!

Jeg kan legge til at dere som leser må ikke være redde for å legge igjen kommentarer dersom dere føler for det!!! Ingenting (eller nesten;) ) er så koselig som å sjekke siden min og se at noen har lagt igjen noen ord til meg!!:)

Nå skal jeg snart hente Knut på skolen, han er så flink for tiden:) Så må vi handle og så blir det vel middag. Håper dere har det bra!!:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei, ska legga ijen ein kommentar eg =). fant ud d va lenge si eg hadde vert a lest pa sia de....sa na blei eg oppdaterte! e dokke klar for halloween i helga(elle tirsdag da?) kostymer a sant e i orden? eg ska da ver pippi, a sy min egen kjole...nage sa e vanskeligare enn eg fyst trodde, enten d elle sa e eg darligare a sy enn eg trodde =). men men me far se koss d gar! ellers sa hb eg dokke far ei kjekke helg.....
tudelu

Anonym sa...

Eg lese i ett kjør. Har faktisk som misjon å bevisa at der finns satans store edderkoppa på Vatne. Sveinung, som eg har kallt ann, har enn kropp på halvaen cm og dride møje på rekkverket mitt. Men kver gong eg ska ta bilde så e ann ikkje der. Du lede. Ha ei fine helg!

Randee sa...

Heisann:) så koselig me kommentarer då! Hehe, store edderkopper på Vatne, tror ikkje de e store viss du sammenligne me de me har her;) Va på Halloween-fest igår, ska legga ut bilder! Kult å ver pippi då! Eg va jentå fra exorsisten.