onsdag, november 01, 2006

Besøk og Halloween

På fredag landet min kjære bror Bernt her i Brisbane. Etter å ha plukket ham opp på flyplassen var vi inne og handlet litt mat før vi dro hjem og laget pizza. På lørdag Brukte vi mesteparten av dagen til å finna kostymer til den store kvelden, halloween-festen på Rumble Castle. Bernt endte opp som prest, jeg prøvde å ligne på Exorsisten-jenta, og Knut "solgte billetter". Klokken 19.00 gikk bussene i fra Gardens Point og vi var vel en 100 stykker på festen. Det var en morro kveld og alle koste seg.

Søndag gikk for et meste med til avslapping. Mandag spiste vi lunsj på Gardens Point og gikk og handlet i Queen street. På kvelden møtte Bernt og jeg Marianne, Thomas, Rune, Anders og Benedicte for et slag bowling. Tirsdag morgen reiste Bernt på en tur til Cairns og vil komme tilbake hit på fredag. Knut og jeg inviterte til grilling her på tirsdags-kvelden og Marianne, Thomas, Pål, Reidun og Rune kom, koselig det.

Ellers så har jeg har ringt sykehuset hvor jeg jobbet i sommer og spørt om de trenger noen til og ta ekstravakter i julen og avdelingssykepleieren hørtes positiv ut, så dersom jeg er heldig blir det et godt antall timer jobbing på meg når jeg er hjemme!Må si at jeg gleder meg litt til å gjøre sykepleier-ting igjen!!!

Ellers så må jeg si at været ikke viser seg fra sin beste side, er litt skuffet over at det ikke er finere enda! Vi hadde en knall dag på lørdag med 30 grader og blå himmel, men det er mye overskya. Håper det blir fint når vi skal vise Bernt Byron Bay og Surfers Paradise!

Bernt tok med seg Toro mexicansk gryterett, fiskeboller, 5-minutters grøtris og melkesjokolade når han kom ned, NAM!!! Har hatt fiskeboller og grøt allerede og skal ha gryterett idag:)

Nei, er vel tid for å lage middag nå!
Hehe, ha en fin dag!


Slottet hvor festen ble holdt!

Bernt og meg:)

Knut og meg:)

Kerstin og Rune er julepresanger.

M&Ms jentene, syns det var kult komt på!!

1 kommentar:

Bee-dicte sa...

Så fine bilder! Var en utrolig bra kveld, tror alle fikk nok å drikke i alle fall!