søndag, november 19, 2006

Snart er et nytt kapittel over.

Så var snart et nytt kapittel over. Vi drar til Fiji imorgen, og Knut har avsluttet nok et semester her nede. Det som er dumt med å være her nede er at det er alltid så mange som drar hjem, for å ikke komme ned igjen til neste semester. Det er jo selvfølgelig alltid gøy å bli kjent med nye folk, men av og til så er det godt å vite hvem vennene sine er også! Når jeg ser tilbake ser jeg at vi har vært en god gjeng dette semesteret. Vi har gjort mye gøy. Alt i fra tur til Byron Bay med 20 stykker, kake og film hos Marianne og Thomas, middag på balkongen her, diverse fester og grillkvelder. Det som er trist er at Marianne og Thomas, som er noen av de jeg har blitt best kjent med, de drar hjem for godt. Veldig dumt, for de er koselige og morsomme og henge sammen med:) Kerstin og Rune, som også er noen av de jeg har blitt best kjent med, kommer kanskje ned igjen. Jeg prøver å overtale dem til å komme, men vi får se hva de bestemmer seg til. De er også veldig koselige og gøye å henge sammen med, så jeg blir veldig glad dersom de kommer ned igjen:)Nei, det har vært et gøy semester, får håpe neste år blir like bra, med like kjekke folk.

I dag har jeg ryddet og vasket hele leiligheten, det eneste som gjenstår er å vaske dusjen. Tenker jeg tar den i samme slengen som jeg dusjer meg selv siden det er en litt dum dusj! Pakke har jeg også begynt på. Vi begynte å lure litt på om det har noe å si at vi stopper på Fiji, med kiloer og sånn, men vi satser på at det er "USA"-kilo vi kan ha med oss. Knut har allerede funnet ut at han har for liten koffert, og det er etter å ha lagt dressen sin ig et par klesplagg nedi.

Ikveld skal Knut ta meg med ut og vi skal spise på Sizzler's, blir koselig. Så skal vi spasere over til Southbank og se en siste kino med Marianne og Thomas. Vi skal se The Prestige, håper den er bra for den varer i 2 timer og 10 minutter.

Forresten, i morgen er jeg ikke lenger å nå på australsk nummer, jeg kommer til å bytte over til norsk nummer slik at jeg har kontakt når jeg er på tur.

Skal prøve å oppatere en gang eller to underveis på tur også:) Ha det fint så lenge da!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!!
Gratulerer så mye med dagen idag, og god ferie! tenkte det va greiast å skriva inn her i tilfelle mobilen ikkje fungere der du e. Håpe du får en strålande dag i varmt og flott ver (det burde vel ikkje ver nogen fare for at det ikkje skjer;) ). Sko gjerna ha bytta plass me dåkk!! hehe. snakkes når du komme hjem. Klem fra Linn

Anonym sa...

Gratulerer! Regner med at dere koser dere masse! En lignende bursdag får du vel aldri igjen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen altså:)

Randee sa...

Heisann:) takk for gratulasjoner, veldig koselig:)