torsdag, november 16, 2006

Noe ordner seg i hvert fall..

Nå har jeg akkurat vært på sykehuset og fått svaret på MRSA-testene mine, og de var negative, så jeg kan jobbe på sykehuset over jul! Jippi!:)

Ellers så er også alle papirene godkjent, så det eneste jeg mangler for å få registrering som sykepleier her nede er en IELTS-test (engelstest). Siden vi drar herifra på mandag, og jeg vil ha alt i orden til jeg kommer ned igjen har jeg bestemt meg for å ta denne testen i Bergen i desember. Så det vil si at jeg kommer til Bergen helgen 15-17 desember, og jeg håper selvsagt at jeg får sett dere alle når jeg er oppe den helgen:) Har allerede meldt med Synnøve og jeg kan kanskje få sove hos henne. Jeg lurer litt på om jeg skal bestille en forberedelsepakke, eller om jeg skal satse på at det går bra på testen uansett? Er litt kjipt å ta testen og ikke få gode nok resultater. Dersom noen har et forslag på hvordan jeg kan komme meg billig opp og ned til Bergen tar jeg imot med takk!!

De siste dagene før vi drar skal Knut og jeg fikse og styre litt. Og så skal vi også ha bursdagsfest/på gjensynfest her på lørdag:) Så drar vi på mandag, blir gøy!

Men, det kommer nok enda en oppdatering før vi drar herifra:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Randi;
Det var kjekt å lese på bloggen din.
Norwegian.no har følgende priser til Bergen den 15 desember:
08:05 stv - bgn NOK 195,-
12:40 stv - bgn NOK 249,-
Retur 17 desember:
15:50 bgn - stv NOK 368,-
20:45 bgn - stv NOK 368,-
Tror ikke du finne noe bedre tilbud, bortsett fra buss, som tar en del mer tid? (Har ikke sjekket).

GOD TUR til Stillehavet og USA.
Klem fra
Rigfar

Randee sa...

heisann:)
Jeg har kjøpt flybilletter gjennom Norwegian nå, kjøpte dem igår. Bussen er billigere dersom du er student, men som voksen blir det tilnærmet like dyrt. ha en fin dag!:)