mandag, oktober 16, 2006

Visdomsord

I dag har jeg hatt en grei dag, men nå sitter jeg her og skal snart gå i seng og så kom jeg på at jeg kanskje ikke har innsett hvor bra jeg har det. Jeg befinner meg i the Sunshine state, nærmere bestemt i Brisbane. Været er fantastisk, vi koser oss mye ute enten det er ved bassenget eller på stranden eller hvor det måtte være. Vi har gode venner som vi finner på ting med, og jeg deler alt dette med gutten jeg elsker, Knut. Så det jeg kom til å tenke på var at jeg må kanskje leve litt mer i nuet, eller innse hvor godt jeg har det, jeg kan tenke tilbake på gode minner og se frem mot nye begivenheter, men det er også viktig å være lykkelig for det man har når man har det. Jeg vet jeg kommer til å savne dette når det er over. Vet ikke om dette lager noe mening for dere som leser det, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.

Fant et sitat på internett: "Life can be found only in the present moment. The past is gone, the future is not yet here, and if we do not go back to ourselves in the present moment, we cannot be in touch with life." -Thich Nhat Hahn

Ingen kommentarer: