fredag, mai 22, 2009

Fredag

Idag har jeg endelig mottat min egen personlige almanack, ganske så morro. Jeg har bestilt den via en side som heter http://www.personligalmanacka.se/ . Der kan en skreddersy sin egen almanack slik en vil ha den, og lage sin egen farge utenpå. Min kom som mørkebrun bakgrunn med lysebrun skrift. 

I tillegg har jeg vasket badet, bare dusjen må tas, og ryddet romme tog lagt nytt på senga:) Alltid digg å legge seg i nytt sengetøy!

Etter det har jeg vært på trening, Total step i 30min og styrke core i 40min. Bra trening:)

Igår var det jo helligdag så Knut og meg spiste frokost sammen (utrolig sjelden vi får til det), så stakk Knut ut å spilte fotball og når han kom hjem igjen var vi invitert på vafler til Katrine og Tor Egil. Der fikk vi også hilse på våre skjønne, aktive nevøer:) Etter å ha spist deilige, nystekte vafler tok vi turen til kollektivet hvor vi først hadde kaffeselskap hos Martha og Elling før vi gikk opp og så The International. Alt i alt en bra dag:)

Nå lader jeg opp til 3 nattevakter med å skrive innlegg her og spiser Non Stop m/melkesjokolade, de er litt FOR gode;)

Snakket nettop med Elisabeth som kunne meddele at hun får jobbe i Stavanger i sommer, så det var jo utrolig kjekt:) 

Ingen kommentarer: