onsdag, mai 06, 2009

Lite og ingenting

Idag har jeg ikke så mye å skrive om egentlig, men synes det var litt lenge siden sist innlegg. Har egentlig gått mest i jobbing siden sist, hadde fri på mandag. Da brukte jeg litt av dagen til å finne fnkjole til bryllupene i sommer, men fant ingenting. Så nå lurer jeg på om jeg skal bestille fra internett eller hva jeg skal. 

Idag har jeg vært på jobb, sov en time på sofaen, var på Xycling intervall sammen med Knut og så dro vi hjem og laget oss mat. Jeg leverte også tilbake nøklene mine til Jarle på Elixia, slik at jeg ikke er ekstravakt der lenger. Følte at når jeg ikke har hatt sjanse til å ta ekstra når de har spurt og jeg ikke har hatt en vakt der siden januar at det var mest rett av meg å bare bli medlem igjen:) Men det var morro så lenge det varte:)

Nå gleder jeg meg som en liten unge til helg og to dager fri sammenhengende, men har enda ikke klart å finne ut hva vi skal finne på, må i hvert fall gjøre noe morro har jeg bestemt!

1 kommentar:

Monica sa...

Så då va tiå øve som ansatt på elixia,bare "vanlig" medlem ijen som oss andre....;-)Sikkert litt greit å sleppa di vaktene åg nå når d nærme seg sommer!Eg har fortsatt ishe komt igang me treningå eg,har gått med kjempesår hals å hodebank heila ukå,så d drøye,hehe...kos dåkk masse me fri i helgå,så glede eg meg masse t neste lørdag:-D