torsdag, mai 14, 2009

Knut er 26 år!!:))

Gratulerer så mye med dagen din idag Knut!!!:) Du skal få gave når jeg kommer hjem fra kveldsvakt. 

Hva har skjedd siden sist? På søndag ville vi ut å gjøre noe, så Knut og jeg endte opp med å ta oss en tur til dalsnuten. Jeg trodde egentlig at jeg ikke hadde vært der før, men vi fant ut at vi hadde vært der på skoletur med Sandnes vgs en gang, tror vi gikk over fra Hana eller no. Jeg husker i hvertfall at jeg lå å hørte på musikk på minidisc-spilleren til Knut sammen med Elisabeth, på parkeringsplassen nedfor Dalsnuten.

Nå er det jo snart helg igjen:) Og for enhelg det skal bli: Jobbfest imorgen, tapas/bursdagsfest på lørdag og 17. mai på søndag, mye morro med andre ord:)))Jeg gleder meg!

Legger ved noen bilder som er tatt i det siste:



                                             Søndagstur til Stokkelandsvannet.

1 kommentar:

Lars sa...

Så ut som en koselig tur rundt Stokkelandsvannet!