søndag, mai 31, 2009

SOL

Åh for en herlig helg! Det er strålende vær ute, og alle griller og drar til stranden, fantastisk! Jeg har hatt en koselig helg! Fredag var Anita her og vi koste oss med rødvin og prata. Lørdag var Anita og meg rundt i Sandnes og shoppa litt før vi møtte Aina, Kathrine og Stine på Charles & de hvor vi satt og nøt kald drikke og sola ute. På kvelden var Knut og jeg barnevakt for Brage og Trym, avslappende:)

Idag har Anita og jeg vært på stranda og solt oss, vi fant oss en lun grop på Hellestø så det var varmt og godt. Så fikk Knut og jeg pølser på terrassen til Rigmor og Erik, grillmat er digg:)

Satser på knall sol imorgen også, og mer strandsol før jeg skal på nattevakt:)

2 kommentarer:

Aìna sa...

Jeg hadde varm kaffe!! Men synes ikje den kaffien på charles og di e så fantastiske. Sko me prøvd Gamle værket snart kanskje? Gamle minner sier den var god... :-)

Randee sa...

Eg e me på Gamlaværket eg, bare gi beskjed når:)