tirsdag, april 20, 2010

Bare et øyeblikk

I jobben min sier vi ofte et øyeblikk til pasientene våre og det øyeblikket blir fort en time. Et øyeblikk i byggebransjen og papirmølla for å få bygge betyr som regel noen uker. Det siste året har jeg lært meg å bli litt mer tålmodig da vi gjennomgår en byggeprosess som har tatt tid, tid og atter tid. Nå nærmer vi oss innspurten og dersom vi er heldige kan vi grave ut i neste uke!! Woohoo! Jeg er overoptimistisk idag og håper alt går på skinner noe som ville betyd at huset var reist og tettet før byggebransjen tar sommerferie. Men det er dersom alt går på skinner. Jeg har jo lært meg å ikke tro på noe før jeg ser det, men det er jo lov å håpe;)

I helga var vi på Beitostølen i 60-årsdag og hadde en veldig koselig helg med Hæhre-familien! På vei opp og ned stoppet vi en natt i Bergen hvor vi fikk kost oss med gode venner vi ikke ser så ofte. Knallkoselig!:)

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer: