onsdag, april 28, 2010

Et skritt frem, to tilbake...

Jeg er ikke fullt så deppa som overskriften sier, bare nesten. Snakket nemlig med en litt stresset/nesten sint grunnmursbygger idag som sa at han hadde hørt om vårt hus lenge, men hadde vært klar til å gjøre sitt arbeid i mars og nå begynte han snart på et stort prosjekt som kom til å holde ham opptatt frem til høsten. Men de skulle prøve å få gjort vår grunnmur litt på si men det blir ikke gjort fort. Og jeg må jo innrømme at jeg har full forståelse for mannen, men samtidig er det ikke min feil at det har blitt forsinkelser. Ikke går det an å bytte entrepenør heller da man da må ha inn nytt pristilbud og så må du vel ha ansvarsretten inn i kommunen osv. Ser for meg at det generer mye arbeid og forsinkelser. Uansett så får vi gjøre det beste utav det, men jeg ser for meg at vi får en grunnmur som står åpen hele sommeren...

Jaja, sånn kan det gå! Over til noe annet; jeg har funnet lysestaker til bryllupet og er veldig fornøyd med det! Så nå står det en full eske på kontoret vårt:) Og så var Katrine innom med to flotte topper til bryllupskaken igår så nå må vi gruble på hvilken vi skal gå for, elegant eller morsom? :) Jeg vet at det fortsatt er nesten et halvt år til, men dere kjenner meg, jeg liker jo å planlegge:))

I dag skal jeg å gi blod for første gang og så skal jeg rett på jobb. Håper ikke jeg blir svimmel eller no av tappingen, men det går nok helt fint, er vel bare å drikke nok:) Er jo en god gjerning å gi litt av seg selv dersom det kan komme andre til hjelp, og det ser jeg jo at det gjør i jobben min:)

Nei, nå får jeg suse litt over leiligheten vår før jeg må gå. Ha en fin dag alle sammen:)

Ingen kommentarer: