søndag, april 25, 2010

Klar- ferdig - gå!

Lørdag 24 april ble startdagen for arbeidet på tomta! Da startet vi nemlig å skrelle av matjorda. På mandag skal jeg ringe en mann som kan stikke ut hushjørnene så skal vi grave ned hullet hvor grunnmuren skal stå, jippi:) Det blir gøy å få opp grunnmuren å se litt hvordan huset blir i størrelse!

Denne helga har jeg vært på en knall tur til Mån med 16 kollegaer fra jobb. Vi tuslet opp i solskinnet igår. Vel fremme fikk vi i oss litt lunsj før vi hadde et lite kurs i sårbehandling ute i sola. Etter det var det duket for koldtbord og noen glass vin. Det ble en veldig artig kveld, med mye dårlige vitser og morsomme leker. Det er lenge siden jeg har ledd så mye:) Favorittvitsen til den ene kollegaen min var " Hvorfor kan ikke jeg gå der, når Jostein Gaarder?".

Idag sto vi opp til god frokost før vi ryddet hytta og tuslet ned igjen:) Dersom du trenger en plass å ha en liten samling er virkelig Mån-hytta og anbefale og kan leies av Ålgård Friluftsråd, det er overnattingsplass til ca 30:)

Idag har jeg også hjulpet til på VIP-en på Sandnes Ulf kampen.

Nå er det snart duket for ny uke og nye muligheter, og vi kan si "Hærlig, endelig mandag" ;) Ha en flott uke!

2 kommentarer:

MOnica sa...

Så bra med enn sånn avslutning på innlegget,godt å hørra at det går an å se så positivt på mandagen.Vanligvis e det mer"off,nå e det mandag å ny uka".Eg glede meg masse t å komma hjem nå,nærme seg veldig!! Blir veldig gøy å få se tomtå,se korr eg ska komma springane hver gang eg e hjemma;-)Ha ei flotte uka vennen!!

Katrine sa...

Utrolig kjekt for dere at dere endelig får kommet i gang med husbyggingen! Vi var en rask tur og tittet på tomten i går. Blir nok flere turer utover sommeren!