søndag, april 11, 2010

Vår vår vår

Denne helgen har jo vært helt fantastisk værmessig!! Det er sol ifra blå himmel og den varmer i tillegg. Håper det holder seg slik litt.

Det har vært en travel helg for oss begge. Jeg har jobbet natt til lørdag slik at jeg kan gå i bryllup i mai og så tok jeg ekstravakt idag, Knut har forberedt første hjemmekamp og er på jobb der nå.

Allikevel fikk vi nytt solen litt igår. Jeg gikk tur med mine to nevøer for å se hvordan det gikk med Knut på stadion, men så viste det seg at han hadde gått hjem en annen vei og var akkurat kommet hjem når vi kom frem. Så da fikk vi ham til å komme å hente oss i bil da det var litt langt å gå hjem for to små når planen ikke gikk helt i orden. Men vi tok dem med på Ingvars og de fikk kakemenn og sjokomelk så tror de var fornøyde. Senere tok vi frem syklene og syklet opp og så på tomta som er blitt målt opp. Vi storgleder oss til å komme igang og begynne å gjøre det til vårt:)

Senere på kvelden var vi på kino og så "I love you Phillip moris". En elendig film, anbefaler den ikke, rett og slett kjedelig!



Knut foran tomta vår:) (alt det grønne er jo selvfølgelig ikke vårt, men ca 30m inn på marka)

2 kommentarer:

Rigmor sa...

Så flott at tomten er oppmålt. Da er det markering av huset neste, hva tid skjer det??

Katrine sa...

Tusen takk for lufting av nevøer! Tror de hadde det kjempe koselig med dere!