torsdag, februar 10, 2011

Effektivitet

Tirsdag kl 07 var vi i huset for å låse inn malerne. Jeg følte meg litt som i en film! Mens vi snakket med sjefen gikk 5 malere i skytteltrafikk til de to bilene og bar inn på sparkel, stiger, lamper etc! Når vi har vært oppe på kveldene etter jobb så sparkler de som bare det, og på en dag hadde de vært over hele huset en gang med strimler over skjøtene og slikt! Snakk om effektivitet!
Badene skal de ha ferdige til slutten av uken slik at de kan bli fliset neste uke. Gøy å se at det går fremover :))

I kveld lurer jeg på om vi skal opp å rydde litt rundt huset. Nå når stilaset er vekke ser det litt rotet ut. Eller kanskje vi skal ut å kjøpe teppe til soverommet og garderoben, og finne ut hvordan vi skal bygge opp garderoben på IKEA. Vi får se. Nå har jeg fiskegratengen i ovnen (kjøpt, ikke hjemmelaget) og potenen på komfyren så vi må få i oss litt mat først:)

Til slutt en liten innrømmelse; Jeg heter Randi, og jeg spiser sjokolade, MYE sjokolade! Tror jeg er avhengig ja. Finnes det noen rehabiliteringsmuligheter for sjokoholikere? Et fint "resort" på en eksotisk øy hvor man slapper av og går på gruppetimer og snakker om avhengigheten sin? Hehe, det hadde nok blitt litt komisk. Er ikke så ille, bare nesten ;)

Ha en flott kveld:)

4 kommentarer:

Monica sa...

Koselig å prate med deg igjen i dag! Kjenner at jeg e LITT skuffet over at jeg ikke er i nærheten nå når det skjer så mye med huset. Kan jo til og med være at dere har flyttet inn til jeg kommer hjem.....Gleeeeder meg til å se;-) Når det gjelder avhengigheten, så tror jeg vi har noe til felles!! Vi får dra på rehab sammen, eller...mye bedre: spise sjokolade sammen (og kanskje få trent litt sammen inne i mellom også);-D
Ha ei flott helg Snuppa!!

Sidsel Schanke Grude sa...

Dette er den først bloggen jeg har vært inne på. Spennende verden dette her.... når det gjelder denne skololadeavhengigheten din har jeg nok samme type avhengighet... jeg har til og med prøvd å spise sunne sjokolader, men de smaker jo pyton - ÆSJ!!! Håper fiskegratengen smakte godt og at du og Knut får en knallfin helg sammen :) snakkes :)

Randee sa...

Hehe, kan joina deg på å trena sånn at en kan fortsetta å spisa sjokolade Monica:) Alltid kjekt å snakka med deg og vett du!! Og nå lure eg fælt på ka du har sendt i posten som eg ikkje får åpna før imårå!!!!!

Sidsel; så kjekt at du fant veien her då! Hehe, e ikkje mange "sunne" sjokolader som e goe nei! Ha ei rektig god helg du og :)

Ragnhild Dahle sa...

http://www.klikk.no/helse/dinkost/tester/article652749.ece

spis Troika med god samvittighet ;)