søndag, februar 20, 2011

Mannen i mitt liv :)

I går var det 11 år siden Knut og jeg hadde vårt første kyss, noe som også skjedde på en lørdag. Det var også et år siden Knut og jeg forlovet oss, koselige minner :) Husker fortsatt den sjenerte gutten som kom innom når jeg var på jobb på Dennis og som så vidt turte å klemme meg, gutten med saggebuksene og sekken sin. Første gang jeg snakket ordentlig med Knut var faktisk en annen sen lørdagskveld på Ruten, som var stedet å henge i de dager. Egentlig var jeg på en annen "date" og vi hadde vært på kino og reiste så innom på ruten. Den "date'n" gikk ikke så bra og jeg ble stående å snakke med Knut i stedet for. Men som Knut så fint kunne summere opp igår, den gutten burde ikke føle seg så dårlig selv om jeg dumpet ham der og da, for jeg stod jo faktisk å snakket med det som skulle vise seg å være MANNEN I MITT LIV :))) Elsker deg skjønnasen min!


Nå har vi akkurat vært oppe å sett i huset igjen, da Knut ikke hadde sett det i dagslys og tapetene var kommet opp. Må si at malerne våre har gjort en strålende jobb så vidt vi kan se i hvert fall og de burde være ferdig senest på tirsdag. Tenkte jeg kunne legg ut bilder av de to tapetveggene vi har... Mor og far var også innom idag og de gleder seg til å komme på besøk i det nye huset :)

Tapetveggen i stuen.

Tapetveggen på soverommet.

4 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer med 11år,det er gaske utrolig å teka på at det e så mage år....Dåkk har mye å feire!! Du har fått deg enn flotte mann Randi;-)
Utrolig fint det blei med tapetene, begynner jo virkelig å nærme seg nå..... Glede meg sånn t å komme hjem å få sett skikkelig:-D Ha ei flotte uka snuppis!

Astrid med hageflekken sa...

Nååå, så skjønt! Eg blir reint rørt med tåra i augnekroken og alt. Ikkje greit å vær hormonell ;)gratulera!

eg syns og det blei kjempeflott med tapetveggane! Sikkert jysla lurt å velga gråtonar. Blir kjekt å sjå det ferdiga resultatet.

:)

Ragnhild Dahle sa...

Åi! Dåkk har jo komt langt jo!
Tror nesten me må få kjøra opp en dag og se koss d ser ut i huset :)
Spanandes! :D

Randee sa...

Ragnhild; dåkk e hjertelig velkommen for en kikk:)

Kjekt at folk like tapetane våre då :)) Veldig fornødde sjøl og :D