lørdag, februar 12, 2011

Navnedag

I går lå det et brev i postkassen min, og skriften røpet at det var Monica som var avsender. Men det stod streng beskjed om å ikke åpne før idag. Gjett om jeg ble spent, og Knut hadde gjettekonkuranse på hva det kunne være!! Noe av det første jeg gjorde i dag var selvsagt å åpne brevet og det var så koselig for inni lå et kort med beskjed om at det er navnedagen min idag og at jeg måtte ha en fin dag og gjøre noe kjekt!! Utrolig koselig:) Så tusen takk til evigskjønne Monica som husket på navnedagen min, du er bare best!:) It made my day:D

Har idag vært ute å studert garderobeavdelingen på IKEA og har funnet en mulig løsning på walk-in garderoben vår, satser på at det blir bra:)

Nå skal jeg nyte lørdagskvelden, og muligens feire navnedagen min med et glass rødvin!

1 kommentar:

Monica sa...

Hehe,eg likte at det blei gjettekonkurranse om innholdet;-) Håpe navnedagen din ble en bra dag Randi!! Vi tok et glass rødvin og et kakestykke for deg her borte alle 4:-D Forresten så vil jeg også ha walk-in-closet,men det blir nok ikke med det første, så det kan hende at jeg må ta en liten tur inn i ditt bare for å kjenne på følelsen;-) Ha en flott søndag snuppa!!