onsdag, februar 16, 2011

Glede..

I dag har jeg stått opp litt tidlig for å bake boller til malere og murere. Laget til en piknikk-kurv med brus, twist og boller. De er jo så flinke :) Må si at jeg blir så glad hver gang jeg går inni huset nå! Kan jo se forskjell hver gang jeg er der! I dag var flisene på veggene på hovedbadet på plass og de holdt på med gulvet, så skal de flise gulvet på gjestetoalettet på torsdag.
Det så også ut som at veggene var klare til å males i de fleste rom, vaskerommet og gjestetoalettet er ferdig malt:))

Må si jeg gleder meg til å se fargen på veggene i rom med vinduer, da jeg ikke har sett fargen annet enn på den lille prøvelappen i bladet. Vi har jo valgt "klassisk hvit" som er en hvit med litt grått i. Jeg har også vært innom murmesteren og plukket ut et grått gulvbelegg til vaskerom og teknisk rom. Det blir så utrolig kjekt å se alt på plass!! :D

I dag har jeg vært litt svimmel og hatt rask puls, slik at jeg kjenner det skal bli greit å få fikset akkurat det problemet snart! Har tatt på meg pulsklokka idag for å ha litt kontroll. Dersom alt går etter planen er det problemet ute av verden om 2 uker:)

Nå skal jeg slappe litt av før det bærer av gårde på kveldsvakt. Ha en flott dag :)
Legger ved litt bilder, fikk ikke tatt så gode bilder idag, men det er i hvert fall en smakebit.


1) TV-kroken:)

2)Gjestetoalettet ferdig malt.

3)Murerne fliser badet :)

4)Et hjørne av loftstuen

4 kommentarer:

Rigmor sa...

Så kjekt å se så stor forandring, vi må ta turen innom....Koselig av deg og overraske m boller og sjokolade :-)

Anita sa...

Hei! Så kjekt å se bilder, kan tenka meg at du glede deg t dåkke kan komme på plass :) Så spennende!
Blir godt å få ordnet det med pulsen og svimmelheten da, må ta det med ro fram t det.. Håpe eg får sett deg neste helg? Klem

Beate A Eralnd sa...

Ser helt fantastisk ut! Det må våre deiligt å se at arbeidet blir gjordt i fart. ( Vi pusser opp kjøkkenet selv, det går ikke så fort kan du si)

Randee sa...

Anita: me må jo få t et lite møte i hvert fall!! :) Sjøl om eg jobbe kveld både fredag og lørdag...

Beate: hehe, tror der e mange som har det sånn når de pusse opp sjøl... e jo ikkje lett å få tid t alt innimellom jobb, unger og fritidsaktiviteter :)