fredag, februar 04, 2011

Fantastiske dager

Denne uken har vært pakket med gøye ting. Vi har vært og sett på møbler, besøkt min mor og far, jeg har sett Kongen av Bastøy, hatt besøk av Stine, og vært på stand up på Sandnes Brygge.

I dag blir nok en bra dag! Jeg skal nemlig ned til Øster Hus å hente nøkkel til huset vårt for første gang! Det blir stas :) I løpet av uken har tømmermennene gjort seg ferdig inne slik at det er klart til maler, og de har tatt ned stilaset rundt huset slik at vi ser det bedre nå. Maler håper vi kommer på mandag eller tirsdag og da har de 3 uker foran seg med sparkling og maling av to etasjer før vi legger gulv. Senere idag skal Knut og jeg ut på shopping for å bestille møbler til huset slik at de er klare når vi kan begynne å møblere :))

Helgen blir vel uten de store sprellene, jeg skal nemlig tilbringe nettene på jobb. Men skal være der med en god kollega så da er det jo bare koselig ;)

Ha en fin helg da folkens!

Ingen kommentarer: