søndag, februar 27, 2011

Hei hvor det går

Da er jobbhelgen over og vi har nådd første delmål; vi har lagt ferdig parkett i andre etasje :) Ble veldig bra! Var en litt kjip parkett å legge men det ble bedre med litt trening. Tror parketten til første etasje vil være mye lettere å legge! :)

I morgen drar vi oppover til Bergen, skal på en liten "husmorferie" som de på jobben min kaller det ;) Skal få prøve hvordan det er på den andre siden, er jo så vandt til å ha kontroll når jeg er på sykehuset, men får satse på at de har flinke leger og sykepleiere på Haukeland som vet hva de gjør.

Noen kjappe bilder fra huset:

Loftstuen

Bernt har vært så snill og hjulpet masse:)

Knut i action

Litt lesing av bruksanvisning måtte til, uten at vi ble noe klokere. Eystein har også vært snill og hjulpet mye:)

5 kommentarer:

Monica sa...

Godt med gode venner som stiller:-) Det ser veldig bra ut da! Sikkert enda bedre i virkeligheten;-) Masse lykke til i Bergen. Håper alt går strålende!

Beate A Erland sa...

Ser skikkelig bra ut på bildene i allefall. Det er ganske mye jobb å legge så masse parket!
Lykke til i Bergen:-)

Anonym sa...

Hei Randi!

Så kjekt å lese bloggen din, gøy å holde seg oppdatert me ka som skjer med huset dokkas! Glede meg te å komme hjem og se!
Men nå blei eg veldig nysgjerrig på ka du sko i Bergen.. e du syk? Finne bare noen setninger her og der om svimmel og høy puls.. e alt ok?

Stor klem fra LA

Randee sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randee sa...

i Katie :) eg har d fint,men eg har en rytmeforstyrrelse på hjerta de prøve å finna utav. De trodde det va en ekstra ledningstråd de kunne brenna av, men eg hadde inngrepet igår og det viste seg at de ikkje fant den tråen. Så nå bler eg sikkert skreven ut idag og så må eg hjem å venta på en MR.... Har du de fint då? Klem:)