mandag, august 17, 2009

Back to work

Da var livet som bortskjemt filmstjerne over og jeg er tilbake i hverdagen som sykepleier igjen. Her er det ingen kjære mor og helgen på sykehuset har vært rimelig hektisk. Men, det er jo det som får penger til å klirre i kassen så det må jo gjøres, og det er jo morsomt også selv om det er hektisk. 

Jeg tenkte jeg kunne legge ut et par bilder fra når vi tuller innimellom opptakene:


Vår regissør Katie Hetland og fotografen vår Halgrim


Så fin du er Knut!


Mye utstyr måtte til, se den store lysreflektoren.


Morro, morro:) Digger 70-talls kjolen selv om den var lovlig kort;)

3 kommentarer:

Anita sa...

Hei Randi.
Det såg kjempekjekt ut då, du kledde jo den kjolen du då. Ikkje noe problem med lårkort t deg ;)
Får prøve å beholda litt av glamouren i hverdagen på sykehuset ;)
Klem fra Anita

mMonica sa...

Hehe,eg e heilt enige me Anni eg,den kjolen kledde deg jo bare saa utrolig bra:-)Saag ut som daakk hadde d goey daa!Me storkose oss paa tur,deilig aa bare nyta dagene,drikka vin aa spisa masse god mat ute;-)Ha ei flotte helg videre vennen!
Goe klem

Randee sa...

Så kjekt med kommentarer:)) Eg ska gjør mitt besta for å vedlikeholda glamouren på sykehuset, e litt vanskelig når en labbe rundt i hvit pysjamas men e jo lov å prøva;)

Kjekt å hørra at dåkk kose dåkk på tur Monica, glede meg t å hørra mer når du komme hjem:)