søndag, august 23, 2009

Operasjon trening igang igjen;)

Har som mål å få trent 3 ganger i uken så må skjerpe meg litt. Har vært for dårlig til å komme meg ut av sengen og ned på trening dersom jeg har aftenvakt, noe som har resultert i lite trening dersom jeg jobber mye kveld, men denne uken har jeg kommet meg på 2 morgentreninger, ganske imponert over meg selv;) Så skal prøve å bli litt mer hard mot meg selv og få gått 3 ganger, er jo alltid morro å trene og en angrer jo aldri når en går ut fra treningsstudioet igjen. Pluss det er en god investering for helsen, så jeg må gjøre dette til en god treningshøst:)

Ellers har jeg igjen hatt møte med Klepprør og pluket ut baderomsmøblene vi skal ha, så det er morro. Neste uke har vi avtale med elektriker og murmester så har vi vært til alle underleverandørene. Er veldig spent på hvor mye elektrikerregningen kommer på!! Føler det er variabelen som kan velte budsjettet;) Vi får se. 

Ha en fin søndag:)

Ingen kommentarer: