lørdag, august 08, 2009

System overload 2

Igår fikk jeg følelsen av at vi skal bygge hus igjen:) Vi hadde møte med Klepp rør og jeg trodde vi hadde sånn noelunde peilig på hva vi skulle der, men så begynte vi plutselig å snakke om kraner og badekar og dusj og baderomsmøbement, jeg var ikke helt forberedt på dette og gikk i system overload igjen, slik som jeg gjorde på Norema. Den skjønne damen som hjalp oss så at vi ikke var helt nede på detaljnivå enda så vi fikk med oss en brosjyrehaug som sikkert var 15 cm høy. Dusj klarte vi å velge når vi var der, og så dro jeg hjem og har bladd og bladd i katalogene for å finne badekar og møblement. Det er litt vanskelig for da må vi jo også gjøre oss opp en mening på hvilke vegger og golv vi vil ha. Mye å tenke på med andre ord! Jeg har litt lyst til å kjøre svart møblement på badet også siden det er det vi kanskje skal ha på kjøkkenet, så går det litt igjen på en måte. Men dersom vi har svart møblement på badet blir det høyglans så blir ikke helt likt. Noen som har noen tanker om dette? Er litt redd for budsjettsprekk på badet for vi har visst glemt å ta med hva vi skal ha på veggene og sånn der i budsjettet, ops;)

Uansett så er det jo kjekt å være igang igjen med planleggingen!!

Idag har jeg vært å sett Sandnes Ulf ta nok en seier, denne gangen over Strømsgodset 2:) Så blir det nok en rolig kveld med film og godis tipper jeg.

2 kommentarer:

Monica sa...

Så gøy at det skjer litt igjen i forhold t huset:-)Spennane me alt dåkk ska velga t innredning,men det hørres jo veldig stilig ut syns eg.Sort e litt anderledes å tegningen eg fikk se av kjøkkenet va vertfall veldig stilig i sort! Trives du som moviestar då? Glede meg t å se deg på film.
klem klem

Randee sa...

Heisann:)hehe, någe moviestar vil eg ikkje sai eg e, men det e morro å bli me på! Eg og e spent på resultatet, hb det kan komma t jul:) Nå e det ikkje lenge t du reise på bryllupsreise, det blir kjekt for dåkke:))