onsdag, august 05, 2009

Sykkel:)

Jeg har ikke eid en sykkel som var min egen på ganske mange år, og så kom svigers med den kjekke nyheten at de ville gi meg sykkel som tidlig bursdagsgave. Så nå har jeg vært å kjøpt meg en sykkel på G-sport og har syklet den hjem. Hadde ikke sykla på 2-3 år så var litt spent på hvordan det kom til å gå, men som ordtaket sier "Det er som å sykle..." eller hvordan det var. Så nå står min Diamant hybrid sykkel ute i gangen og skinner med min nye fancy hjelm på styret:) Det var skikkelig deilig vær å sykle i så var morro å sykle hjem også! 

http://www.gsport.no/Misc/Product/?query=true&productid=411167(BC_4) her kan de som vil lese om det nye vidunderet mitt:) Tror nok kirsebæret blir førstevalget til jobb enda, men kanskje jeg kan sykle til trening og på tur med Knut:)

2 kommentarer:

Monica sa...

Hei du:-)
Gratulera med nye sykkel,eg måtte jo inn å se på an! Stilige allså. Så neste gang eg komme hjem så komme du susane ner bakkane?;-)

Randee sa...

Haha, kanskje kanskje, vis der ikkje e stygt ver;)