søndag, august 02, 2009

GRATULERER MONICA OG ERLEND:)))

Monica og Erlend ga hverandre sitt JA igår og er nå blitt Herr og Fru Lea Seppola:)) Det var en utrolig flott og kjekk dag!! Jeg hadde jo den store æren av å få være Monica sin forlover sammen med Anita, en oppgave som har vært morro fra ende til annen. For ei som liker å stelle i stand ting er det kjekt å få slikt ansvar:) Jeg var ganske nervøs for talen vi skulle ha, men det gikk helt fint og vi fikk frem det vi ville. Det var en flott seremoni i Høiland kirke og en knallende bra middag ute på Kronen gård. Og Monica, du var jo bare helt fantastisk nydelig, skjønne bestisen min:) Mine største lykkeønskninger til dere begge:)


1 kommentar:

Monica sa...

Tusen takk:-)Dagen va bare heilt fantastisk,eg storkoste meg!!Å dåkk gjorde enn super jobb som forlover,eg kunne ishe fått d bedre. Va forresten et veldig fint bilde av oss åg:-)Glede meg t å se flerre bilder! Hb du får ei fine uka nå,så ses me plutselig igjen. Reine nok me at me prates før me ses;-)