fredag, august 28, 2009

Helg.. men jobb

Idag har jeg fri før arbeideshelg og jeg skal jobbe aften imorgen og dagvakt på søndag. Greit nok det. Får finne på noe morro ikveld:)

Operasjon trening har ligget død denne uken, så nå er målet å få unnagjort ukens tre treninger idag og i helgen;) Har plukket ut timene i hodet så nå er det bare å gjennomføre dem, av og til lettere sagt enn gjort;) Noen som vil bli med å trene?

Akkurat nå har jeg grove horn fyllt med ost og skinke i ovnen, så begynner vel å lukte godt snart. Tenkte det kunne være greit å ha i fryseren og ta med på jobb. 

Vi har denne uken vært hos murmester og elektriker. Er rart hvordan vi alltid forandrer mening når vi sitter der, selv om vi er fast bestemt på å gjøre det på en annen måte før vi går dit. Hos murmester endte vi opp med å si ja til fliser på veggen på det som blir "familiebadet", mens vi bare skal ha fliser på golv og maler eller tapetserer veggene på gjestetoalettet. 

Elektrikertibudet har akkurat tikket inn i mailboksen og jeg må si jeg er overrasket over at det ikke gikk mer over den prisen vi hadde satt som budsjettpris enn det gjorde, så jeg tror faktisk vi bare godtar tibudet. Har til og med fått med et par spotter i tak på kjøkken og stue, samt lys i veggen i trappen (Knut sin lille godsak;) ). 

Nå venter vi bare på at kommunen skal si ja til tegningene slik at alle underleverandørene kan ha møte med Øster Hus og vi kan søke om igangsettelse. Lurer på om vi snakker uker eller måneder... Skal ringe kommunen igjen på mandag og høre hvordan det går:)

1 kommentar:

Knut sa...

Huse vårs bler knallfint :) Og du komme te å liga spot'ane i trappå du og - allår helst sko me jo hatt i walk-in closet'et vårt og :)

Du e flinke me treningå, stå på! :)