søndag, mai 16, 2010

THE DRESS!!!:-)

Da kan jeg puste lettet ut for jeg har nemlig funnet kjole til den store dagen:) Jeg fant den på Miranda på Kvadrat og den er av merket Cosmobella. Det var den aller første kjolen jeg prøvde igår, og selv om jeg prøvde fler så var det ingen som matchet den. Litt flaks hadde jeg også da de nettop hadde fått den inn i min størrelse og hadde den på lager, så jeg får den hjem på torsdag når jeg har fått lønn på konto og kan betale resten:) Litt justeringer må jeg tilbake å gjøre i september, men det var ikke mye. Monica og mor var med på letingen og holdt ut en hel haug med bryllupssnakk, så takk til dem:))

Så nå kan jeg se meg om etter sko, slør, tiara og undertøy:)

2 kommentarer:

MOnica sa...

Ja eg syns virkelig at det va enn prøvelse å holda ut med all bryllupspraten din;-) Du blir bare heilt nydelige i den kjolen, Knut kan bare gleda seg!!

Merete sa...

Der kjøpte jeg kjolen min også, utrolig masse fint! Synes jeg fikk god hjelp der, så er veldig fornøyd