lørdag, mai 08, 2010

Innimellom slagene

De siste dagene har gått i ett! Det har vært jobb, jobbing på tomta, Sandnes Ulf kamp og mer jobbing på tomta. For å hjelpe litt til når Bernt bruker så mye tid i tomta har jeg prøvd å hjelpe litt til med ting jeg kan gjøre, for eks gå i fjoset, klippe plenen etc. Sa da går dagene. Idag har jeg vært på gården/tomta til nå og nå har jeg dusjet og skal på jobb. Håper det blir stille og rolig på jobb!

Men, kjekt er det jo!! :) Utrolig morsomt å se at det tar form. Bernt, Rune og far har gjort en formidabel innsats på tomta og lagt ned mange timer der i det siste! Så nå skal vi single av og gå over det med "hoppetussa" for å presse det sammen. Så skal det komme en fyr og sette opp hushjørnene i singelen og da kan grunnmursbygger ta over.

Jeg får vel komme meg avgårde snart. Ha en fin lørdag! :)

Ingen kommentarer: