søndag, mai 09, 2010

Søndag

Har vært på dagvakt idag, så måtte jeg rett og slett sove litt på sofaen. Knut og Bernt har brukt ettermiddagen på tomta, men tok "tidlig" kveld idag og sluttet av i 20-tiden. Så da dro jeg hjem og har laget pizza til guttene som jeg snart skal sette i ovnen. Namm, har gledet meg til å kunne lage hjemmelaget pizza i mange dager nå!

Men vi har kommet langt, i dag har de singlet av og kjørt med hoppetusse/vibrator over to ganger. Så nå skal vi gå over med lasermåler og single av igjen der det trengs før vi på ny skal kjøre over med hoppetusse/vibrator. Så er det klart til grunnursbygger:)

Må bare gi all ære til min kjære bror og far igjen, de har virkelig gjort en super innsats!!!

Imorgen er det ny uke og nye muligheter:) For min del betyr det dagvakt i tre dager og så langhelg til tirsdag uken etterpå, gjett om jeg gleder meg!!:)

Forresten, jeg klarte ikke målet mitt om å trene 5 ganger, klarte bare 3 ganger. Har blitt så mye jobbing på tomta. Men får se om jeg klarer mer denne uka:)

Her kommer litt flere bilder fra tomta:


Nesten ferdig singlet av.

Her ser du noe av drensrørene som går rundt hele huset for å ta unna regnvann

Kalle, Erling, Frank, Mauri, Eystin og Gram ville gi oss noe "orntli" å bygge huset på og laget tidskapsel med bilde av seg seg selv(Eystein), norske mynter, Bali-penger og et uttgått (?) visakort

1 kommentar:

MOnica sa...

Oioioi,nå glede eg meg masse t ei helg hjemma å t å få et besøk oppe på tomtå:-)Så flinke dåkk e!! Eg syns du har vært kjempeflink eg som har fått 3 treninger i tillegg til jobb og jobbing på tomtå. Syns du ska ver godt fornøyd med det. Eg e fornøyd med 3 ganger i uka og eg har ingen tomt å bruka tiå på,hehe;-)