tirsdag, mai 18, 2010

Ny uke nye muligheter

Uken startet vel egentlig igår, men det var jo festdag så det teller ikke! I dag var det hardt å stå opp etter en fantastiskl langhelg med mye avslapping:) Men jobbdagen gikk unna og ukens første trening er også unnagjort, deilig!

I dag skulle jeg igjen prøve å gi blod, men det endte opp med at jeg avregistrerte meg som blodgiver. Jeg har spist opp et brett med jerntabletter men hemoglobinen, var fortsatt lav, under 12 denne gangen. Så da fant jeg ut at det ikke var vits å prøve mer, jeg har nok bare lav blodprosent og får innfinne meg med det. Men oppfordrer jo dere til å melde dere som blodgivere da det alltid kommer til nytte!

Jeg hadde egentlig sett frem til en langhelg i kommende helg også, men det ser ut som om jeg kanskje skal jobbe 4 netter i stedet for. Er jo litt lokkende med gode penger, og vi hadde ikke planlagt noe uansett. Og så er det jo bare 5 uker til sommerferie så da tåler man å stå på litt ekstra:)

Ha en fantastisk uke! :-)

Ingen kommentarer: