fredag, mai 28, 2010

Tenk å

kune ligge i en hengekøy på en kritthvit strand, med en god bok og det turkise havet skvulpende i bakgrunnen! Det hadde vært noe det! Men det får jeg nok ikke oppleve på en stund... Dette blir et lite klageinnlegg for idag er jeg nemlig litt irritert over å ha et gnagsår som ikke vil gro, tvert om så ser det ut til å bli større noe som bekymrer meg en del! Jeg har en av de beste bandasjene som finnes på markedet på såret, nemlig Mepilex AG (med sølv-ioner), men allikevel går det sakte! Men får bare fortsette behandlingen og krysse fingrene! I tilleg har jeg de siste dagene hatt vondt i halsen og igår var jeg frysen og hadde vondt i leddene, men idag har jeg bare vondt i halsen.. Så da får jeg gå på nattevakt ikveld igjen... Beklager å syte men jeg måtte bare få ut litt irritasjon!!!

2 kommentarer:

Beate sa...

Noen dager er bare sånn. Håper både halsen og gnagsåret blir bedre;-)

Beate

Rigmor sa...

Det positive er at det skjer noe på tomten hver dag :))))
Kan du ikke ta av plasteret på gnagsåret og la det få lufte seg, og bruke sandaler, kanskje det hjelper :)