tirsdag, mai 25, 2010

Irriterende gnagsår

Da var 4 ekstra nattevakter unnagjort og de gikk faktisk unna i likeste laget så er fornøyd med de! Men en ting jeg har slitt med siste uka er et gnagsår på venstre hæl. Jeg pådro meg gnagsår inni ulven på 17 mai, så tok det 2 dager før jeg fikk plaster på og da var jeg så dum at jeg satte på Compeed, selv om det var blitt sår. Dette resulterte i betent sår og hoven fot. Så fra torsdag av har jeg levd i flip flops og jeg måtte kjøpe nye sko uten hælkappe slik at jeg kunne gå på jobb. Går utifra at det vil gå en ukes tid til før jeg kan komme nedi sko så jeg må finne ut hva jeg skal gjøre i bryllupet på lørdag når Jon og Daniela skal gifte seg.

I tillegg må jeg vel innrømme at jeg synes det er dumt at jeg ikke kan gå på trening, men får vel snike meg ned på en power time eller no og bare ikke ha sko på ;) Men hadde jo vært kjekt med en spinning time også! Men det finnes jo langt verre ting som kan skje så jeg skal vel egentlig ikke klage :)

Ellers så vet jeg at de som skal bygge grunnmuren har vært på tomta idag så håper de skal forskale imorgen, blir spennende!

I tillegg har jeg funnet sko til brudekjolen, så venter på at de skal ankomme i posten om noen dager. Morro:)

1 kommentar:

Monica sa...

Oi,det hørtes jo ishe någe særlig godt ut da:-( Hb det gror fort!! Så gøy at grunnmuren e på vei da,kjempegøy:-) Me har akkurat hatt oss enn rusletur å tatt enn kaffe på grunerløkka,deilig. E jo musikkens dag neste lørdag når du e her,masse gratiskonserter,så då får me bare håpa at været blir bra sånn som de har spådd. Glede meg til å få deg på besøk vennen:-)