mandag, mai 17, 2010

Gratulerer med dagen:)

Hipp, hipp hurra og gratulerer med dagen!!:) I dag har vært en koselig feiring, vi har vært hos farmor og farfar og så var vi til lunsj hos Gram:)

Etter det dro Knut og meg hjem for å bytte da vi skulle være maskottene til Sandnes Ulf i folketoget. Det var jo for dumt å ha så fine maskotter å ikke ha dem med i toget så vi fant ut at vi måtte gjøre det. Det var ganske kjekt å vinke til alle, gi "high five" og dele ut klemmer, men det var helt villt varmt! Av og til måtte jeg bare konsentrere meg om å puste. Er utrolig glad for at det ikke var 20 grader og sol, da tror jeg jeg hadde gått i bakken! Etter toget hadde vi bare en tanke i hodet og det var å komme oss hjem og i dusjen, vi var helt gjennomvåte.

Etter å ha dusjet og slappet av litt gikk vi opp til Katrine og Tor Egil og fikk vafler og kake. Nå blir det en rolig kveld og jeg skal se Ungkaren-finalen:)


Slik ser maskottene ut:)

3 kommentarer:

Rigmor sa...

Skjønner at disse draktene må bli varme. Men for oss som så på folketoget, var det er flott innslag. Klem**

Astrid med hageflekken sa...

Blei du fornøyd med ungkarens valg?

Himla fine maskottar forresten!

astrid

Randee sa...

Ja, maskottane e kule de:)

Må sai eg e skoffa øve Ungkaren sitt valg, eg heia nok på søte Tenley... Koss konne an ikkje falla for hu??

Alt vel i Bergen? Ser du lure på om du ska begynna å blogga igjen, eg saie ja, e jo kjekt å fylla med på :) Og alltid stas å få kommentarer:)