søndag, mai 02, 2010

Ny uke, nye forsetter

Da var helgen på hell. Det har vært en flott helg selv om jeg jobbet natt til lørdag. Vakten var superfin (oversatt: veldig, veldig rolig), akkurat slik vi liker nattevakter! Lørdagen ble brukt oppe på gården og på tomta. Min kjære familie og naboen vår la nemlig inn rør for utløpet til vann og kloakk på tomta. Knut og jeg bisto som moralsk støtte da vi ikke duger til så mye mer enn å hente en spade dersom de plutselig trenger det. For å hjelpe litt til gikk jeg i fjoset med far for å ta kveldsstellet da broremann fortsatt holdt på på tomta. Var litt koselig å være tilbake, kunne kose med kyrne og ikke minst katten som tusler rundt på gården.

På kvelden ville vi være litt sosiale og tok turen ut til Eystein og Renate hvor det var festlig lag. Vi endte opp med å sette bilen i Stavanger og siden buss og og tog hadde søndagsruter endte vi opp med drosje hjem. 13 minutters tur til den nette sum av 429kr, må si at vi prøver på bus eller tog neste gang;)

I dag har vi vært og hentet bilen og vært en liten tur hos Rigmor og Erik hvor vi faktisk kunne sitte på balkongen i ly for vinden og nyte sola! Ikveld har jeg sett Twilight med Helene og Linda, må si at jeg ble litt dratt med og gleder meg til film nr 2;)

For å komme tilbake til overskriften; treningen har lidd litt i det siste og sjokoladeinntaket har skutt i været slik at imorgen skal det trenes! Jeg har lyst å sette et stort mål for uken (med fare for å skuffe meg selv men men) og har lyst at når neste søndag kommer har jeg vært på trening 5 ganger!! Går det i boks? Det får vi se, men den som intet våger intet vinner:))

1 kommentar:

Lars sa...

Du kan jo gå ofte i fjøset når dere flytter til Austrått :)

Lykke til med treningen.